انواع درب ضد سرقت (تفاوت درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 114
نویسنده : soli

انواع درب ضد سرقت (تفاوت درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک)

یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان‌ درب‌ها هستند که بر اساس نوع استفاده و کاربردشان دارای انواع مختلفی میباشند، از مهم‌ترین آن ها درب های ضد سرقت را میتوان نام برد که تاثیر بسزایی در امنیت ما دارند، این درب‌ها باتوجه با اینکه زمان زیادی نیست که وارد بازار ایران شده اند اما توانسته‌اند جای درب های قدیمی را بگیرند و جایگزین آن‌ها شوند. علاوه بر ایجاد امنیت، ظاهر شیک و مدرن این درب‌های ضد سرقت موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کنند.

درب ضد سرقت خان مدل لوتوس و درب ضد سرقت خان مدل بیسکوییتی از پرطرفدارترین مدل‌های درب ضد سرقت در بازار است که شما میتوانید این درهای ضد سرقت را با قیمت مناسب و نصب رایگان از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا تهیه نمایید.

یکی از معیارهایی که در خرید درب ضد سرقت باید در نظر گرفت کشورهای تولید کننده آن است. بطور کلی با 4 گزینه در بازار مواجه هستیم درب های ضد سرقت ایرانی، چینی، ترک و ایتالیایی.

درب ضد سرقت ایرانی

  • استفاده از چوب راش و بلوط در ساخت بدنه برای مقاومت و استحکام آن.
  • در بین محصولات ایرانی درب ضد سرقت از فلزی به ندرت پیدا میشود.
  • درب های ضد سرقت ایرانی عموما چهار لولا با امکان ریگلاژ کردن دارند.
  • قفل‌های بکار برده شده در درب های ضد سرقت ساخت ایران 8 زبانه بوده و از دو جهت وارد چهار چوب میشوند.
  • درب ضد سرقت ایرانی در حالت استاندارد بصورت تک لنگه و با ابعاد 210*110 سانتی‌متر است.
  • امکان استفاده از پوشش pvc  برای درب‌های ساخت ایران وجود دارد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی معمولا از در‌های ضد سرقت چینی بیشتر و از درب‌های ساخت ترک و ایتالیایی پایین‌تر است قابل ذکراست که تنوع و طراحی بدنه آن‌ها از نمونه‌های خارجی چیزی کم ندارد.

درب ضد سرقت چینی

درب‌های ضد سرقت چینی که در بازار به درب‌های ضد سرقت فلزی شناخته میشوند عموما از جنس فلز بوده و در بیشتر این محصولات خبری از ورق فولادی پشتیبان نیست که موضوعی نگران کننده برای محصولالت چینی بشمار میرود.

  • در درب ضد سرقت چینی امکان استفده از 4 لولا بصورت مخفی و امکان رگلاژ وجود دارد.
  • بیشتر آن‌ها از جنس فلز بوده و به همین علت گزینه‌ی مناسبی برای اماکن عمومی و ورودی ساختمان‌ها  است. استحکام بالا در برابر رطوبت و حرارت از ویژگی‌های برجسته درب‌ها چینی محسوب میشود.
  • این درب‌های ساخت چین به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازا شناخته میشوند.

درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقت ترک در بازار میان خریداران ، طرفداران زیادی دارند و میتوان آن‌ها را پرمصرف ترین محصولات در بازار معرفی کرد.

این درب‌ها علاوه بر اینکه بصورت مستقیم وارد ایران میشوند توسط برخی شرکت‌ها نیز مونتاژ میگردند. کیفیت درب ضد سرقت ترک از لحاظ جنس و مقاومت با محصولات ایرانی فرق چندانی ندارند تفاوت این درب‌ها با درب ضد سرقت ایرانی در حوزه استفاده از یراق‌آلات است که در این مورد میتوان گفت درب‌های ترکیه‌ای در رتبه بالاتری قرار دارند. به طور کلی در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار، محصولات کشور ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبولی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به درهای ایرانی و چینی بالاتر است.

  • درب ضد سرقت ترک در جنس‌های ام دی اف با روکش چوب ، PVC و کامپوزیتی در بازار موجودند.
  • دارای 4 لولا با امکان رگلاژ هستند
  • عموما از چهارچوبی با ضخامت 17 سانتی‌متر  و ورقی به اندازه 1.4 میلی‌متر ساخته شده‌اند.
  • در قسمت پاشنه درب‌های ضد سرقت ترک جهت بالا بردن استحکام آن در برابر ضربه و رطوبت از استیل ضد زنگ استفاده شده است.
  • دارا بودن قفلی با 8 زبانه متحرک و امکان نصب چشمی و دستگیره فلزی از دیگر ویژگی‌های درب ضد سرقت ترک است. این محصولات بصورت تک لنگه و با ابعاد 110*210 سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه میشوند.

درب ضد سرقت ایتالیایی

درب‌های ضد سرقت ایتالیایی در مقابل انواع درب ضد سرقت موجود در بازار به عنوان گزینه‌ای خاص، لوکس و البته گران قیمت شناخته میشوند. این درها از لحاظ ویژگی ظاهری و کیفیت نسبت به موارد پیشین در سطح بالاتری قرار دارند. درب ضد سرقت ایتالیایی مجهز به محور مرکزی بوده و به شکل چرخش از وسط است همچنین لولاها بصورت مخفی بکار رفته‌اند. درب‎‌های ایتالیایی معمولا چوبی هستند : هرچند ممکن است از روکش PVC هم برای آن‌ها استفاده شود. علاوه بر این‌ها قسمت داخلی درب دارای یک یا دو پوشش فولادی پشتیبان است. باید گفت از این محصول در بازار به عنوان درب ضد سرقت لوکس یاد می‌شود و اغلب در پروژه‌های اداری و مسکونی مدرن و لوکس کاربرد دارند.

فروشگاه اینترنتی خاجی با ارائه انواع مختلف درب ضد سرقت جهت جلب رضایت شما نصب آن را بصورت رایگان انجام داده شما میتوانید برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت به سایت خاجی کالا مراجعه کرده و یا اینکه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 




:: موضوعات مرتبط: ابزار , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , درب ضد سرقت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: